2012年4月18日水曜日

Affective cloudy spring!



こんにちは!
天気は☀のち☂のち☁。

Hej! Idag var det soligt och regnigt sedan mölnigt...haha :)

momigranの入り口の壁にはお花が咲いています✿❀
クローバーにテントウ虫がとまっているようにも見えますか?^^

Bredvid momigrans dörr blommar gröna blommor❀✿
Mina kära blommor målade min pappa!
Tycker ni att de ser klöver med nyckelpiga ut?? :)


                          


店内のディスプレイが増えてきました♪

Produkter kom ut mer till butiken!

I förra året har min mamma åkt till Öland och anslutit sig 
till sommar keramik kurs på Capella Gården.
Som man säger att om uppenbarelse levde i kärv miljö, 
då kommer de vara tuffare och hårdare, 
det var ett mäktigt incitament för henne och hon upplevde jätte bra där. 
Och efter kursen gör hon mer livfull keramik tycker jag!


min mammas keramiker


こちらは直径8cmのミニガーデン♪今後の成長が楽しみです♥

Igår min pappa gjorde en liten gård(∅8cm). 
Jag ser fram emot att se de växterna glöda! :)

min pappas lilla gården